Debe estar conectado para participar
Buscar en los foros:

Uso de Comodín:
*    coincide cualquier número de caracteres
%    coincide exactamente un caracter

Alguien ubica la Mother XFX X58 S1366???

No hay Etiquetas
Entrada
High End Level

spider_gabi

entradas: 866

22:25 15/11/2009

1

Hola están vendiendo una mobo marca XFX modelo X58 S1366 a un valor de 180u$s en eufimis. El precio es interesante pero no se que tal será..

Link..

http://www.xfxforce.com/en-us/produc…ries/X58i.aspx

Caracteristicas según la web..

Socket Socket type supported 1366

CPU Type CPU type supported Intel

Native Gigabit Ethernet Connection 2

Chipset Generation of NVIDIA nForce MCP included on this motherboard. Intel X58

Memory Speed (MHz) N/A 1333 MHz

Memory Type Type of memory supported by this motherboard. DDR3

Memory Max (GB) Maximum GB of total memory supported by this motherboard. 12 GB

Memory Slots Number of memoryexpansion slots available onboard. 6

USB Ports Number ofUSB ports supported on ATX 6

Onboard USB (Expansion) N/A 6

Firewire Ports N/A 1

Onboard Firewire (Expansion) N/A 1

SATA Combine up to 12 SATA drives into 2-4 volumes for bigger, faster RAID. More drives mean more configuration options such as 2x RAID 0 for boot partition, 2x RAID 0 for enhanced gaming, 4x RAID 5 for multimedia applications, and 4x RAID5 for media data storage. Take advantage of the latest SATA 3Gb/s hard drives with full support for hot plugging and native and tagged command queuing which can provide higher disk performance in a multi-threaded environment by performing out-of-order disk accesses. 6
eSATA N/A 2

SLI NVIDIA SLI technology is a revolutionary platform innovation that allows users to intelligently scale graphics performance by combining multiple NVIDIA graphics solutions in a single system with an NVIDIA nForce SLI MCP. 3

Audio Channels High definition audio brings consumer electronics quality sound to the PC delivering high quality sound from multiple channels. Using HDA, systems can deliver 192kHz/32-bit quality for eight channels, supporting new audio formats. 8

SPDIF-Out Digital S/PDIF for access to the Dolby® Digital 5.1 real-time encoder 1

SPDIF-In Digital S/PDIF for access to the Dolby® Digital 5.1 real-time encoder 1

Vista Ready NVIDIA nForce-based motherboards are perfect for Microsoft® Windows Vista™ when coupled with an NVIDIA GeForce® GPU and 512MB of system memory. √

RoHS The RoHS Directive stands for "the restriction of the use of certain hazardous substances in electrical and electronic equipment". This Directive bans the placing on the EU market of new electrical and electronic equipment containing more than agreed levels of lead, cadmium, mercury, hexavalent chromium, polybrominated biphenyl (PBB) and polybrominated diphenyl ether (PBDE) flame retardants. √

Dimensions L (Inches) N/A 12

Dimensions W (Inches) N/A 9.6

Dimensions H (Inches) N/A 2.3

Dimensions L (Metric) N/A 30.5

Dimensions W (Metric) N/A 24.5

Dimensions H (Metric) N/A 5.7

SATA Data Cables N/A 4

IDE Cable N/A 1

Floppy Cable N/A 1

SATA Power Cable N/A 2

2-Way SLI Bridge SLI Bridge connector capable of linking two SLI compatible GeForce graphics cards. 1

3-Way SLI Bridge SLI Bridge connector capable of linking three SLI compatible GeForce graphics cards. 1

I/O Shield N/A 1

Extreme Level

hard

entradas: 2496

22:28 15/11/2009

2

en todos los reviews le dan con un caño, errores graves, uno del foro , sxluctors (algo asi ) la compro, y le funca todo de 10, con un buen oc, y toda esa yerba, la verdad ni idea, me parece medio arriesgado probar.

Phenom II 965 3.4GHz 1.21vcore + Ocz Vanquisher + MSI 890GXM-G65 (QUEMADA , EN RMA) + 2x2 Ocz Gold 1600 @ 1333 Cl8 + MSI Cyclone GTX 460 1GB @ 870/1740/1940 + Western Digital 640GB Blue + Ocz Fatal1ty 750w + Samsung 2233sn+ + Philips 42" 1080p
Lancool PC-K62 + SoundBlaster Audigy SE @ X-Fi + Plantronics Gamecom 377 + A4Tech G800MU + A4Tech XL-755K + Razer Goliathus Fragged
High End Level

spider_gabi

entradas: 866

22:30 15/11/2009

3
Cita Iniciado por hard
Ver Mensaje
en todos los reviews le dan con un caño, errores graves, uno del foro , sxluctors (algo asi ) la compro, y le funca todo de 10, con un buen oc, y toda esa yerba, la verdad ni idea, me parece medio arriesgado probar.

Sabes que yo no pude encontrar ni 1 solo review.. tirame algún link si no te jode!

Gracias

Extreme Level

hard

entradas: 2496

23:13 15/11/2009

4
Cita Iniciado por spider_gabi
Ver Mensaje
Sabes que yo no pude encontrar ni 1 solo review.. tirame algún link si no te jode!

Gracias

fijate este
http://www.hexus.net/content/item.php?item=17174
ni lo lei, puse eso en google y aparecio lo primero que encontre, todos estan en ingles creo, tambien las criticas en newegg, creo que al final la dejaron de vender…
igual, tenes una linda maquina che, seguro queres poner un i7 para completar, mete un p6t para estar tranquilo
que tal esa 5870 ? tengo unas ganas a la 5850 pero nose..

Phenom II 965 3.4GHz 1.21vcore + Ocz Vanquisher + MSI 890GXM-G65 (QUEMADA , EN RMA) + 2x2 Ocz Gold 1600 @ 1333 Cl8 + MSI Cyclone GTX 460 1GB @ 870/1740/1940 + Western Digital 640GB Blue + Ocz Fatal1ty 750w + Samsung 2233sn+ + Philips 42" 1080p
Lancool PC-K62 + SoundBlaster Audigy SE @ X-Fi + Plantronics Gamecom 377 + A4Tech G800MU + A4Tech XL-755K + Razer Goliathus Fragged
Extreme Level

n2o

entradas: 1648

17:33 18/11/2009

5
Cita Iniciado por Bayer??
Ver Mensaje
el 99% del foro son hombre y el 70 % de ese 99 % no tocaron una teta jamaz

Cita Iniciado por Rey Maximo
Ver Mensaje
chicos no hagan off

Extreme Level

boo2

no te importa

entradas: 2932

18:46 27/11/2009

6

yo la compraria, de ultima te deberan reembolsar el dinero si no funca …se que no es lo mas agradable llevarla a rma pero bueno, si te sale buena la hiciste re bien, pero leyendo el thread del usuario de aca del foro que la compro…por lo visto se solucionaron todos los problemas con las nuevas bios que salieron

Hardcore Extreme Level

Rey Maximo

entradas: 6071

19:16 27/11/2009

7

yo no la compro ni mamado, pero ni loco, ni que me digan que anda bien, si me voy a gastarrr tanta guita en una maquina highend me tiro para Gigabyte sin dudarlo, pero sinnnn dudarlo, por mas que tenga que poner 100 dólares o 130 dls mas…
Para mi es la pieza mas importante de la pc.
Saludos