Debe estar conectado para participar
Buscar en los foros:

Uso de Comodín:
*    coincide cualquier número de caracteres
%    coincide exactamente un caracter

Powercolor 5870

No hay Etiquetas
Entrada
Hardcore Extreme Level

pabloc74

entradas: 18123

11:16 29/10/2009

1

Powercolor lanza al mercado una nueva version de la ATI 5870, en version con bloque para WC

TUL Corporation, a leading manufacturer of AMD graphics cards, is excited to add liquid cooling to the world’s fastest single GPU: the PowerColor Liquid Cooling Solution (LCS) HD5870 1GB GDDR5. Equipped with the award-winning EK cooling solution, the LCS HD5870 offers outstanding thermal performance in a single slot design, enhancing overclocking and allowing optimum stability.

The PowerColor LCS HD5870 has a full water block mounted on the card, fully covering the memory and power regulator chip. With a copper base design, it is able to reduce temperatures in the most efficient way possible. PowerColor packages a high-flow 3/8" and 1/2" fittings (barbs) to maximize water flow with captured o-rings to prevent leakage. Gamers can easily customize their own liquid cooling system using these two fittings.

"The most efficient cooling solution should pack with the most powerful GPU,” said Ted Chen, CEO of TUL Corporation. “With the partnership with EK, the LCS HD5870 can work impressively in a cool and stable operating environment—it’s the card which designed to fulfill the true gamers!”

Compatible with all the latest features, the PowerColor LCS HD5870 clocks at 875 MHz core and 1250 MHz memory, pushing the overclocking ability to the maximum in an ultra stable gaming environment and delivering am incredible gaming experience you’ve never felt before.

DiRT2 Game Bundle: Unleash DirectX 11 gaming power
To deliver the latest DirectX 11 gaming power, PowerColor includes DiRT2 into LCS HD5870. DiRT2 is a world tour of adrenaline-fuelled extreme off-road events in stunning real-world locations. With the support of DirectX 11 technology, this latest game delivers the most realistic, immersive and exhilarating racing experience to gamers.

The PowerColor LCS HD5870 will be available on November 6.

Extreme Level

Ed ^^

Argentina

entradas: 1630

18:56 29/10/2009

2

Tiene un bloque de ek waterblocks. A mi gusto son exelentes waterblocks la verdad.

Igual te sale mas barato comprar la vga y el wb por separado seguramente

Powered by:

Logitech Performance MX - Logitech Iluminated - Razer Destructor - Xbox 360 Black Wireless Controler

Extreme Level

marioleo200

entradas: 1051

19:51 29/10/2009

3

La CajAron Con El Doble Slot,pero Debe Ser La Vga Mas Silenciosa Y Fresca De Su Gama.

Extreme Level

Zomy

entradas: 1219

20:01 29/10/2009

4

Que lindo u.u.
Le tengo unas ganas te rrible al WC.

High End Level

totto210

ResisTcity

entradas: 556

20:43 29/10/2009

5

Esta linda, pero necesitas todo un espacio de laboratorio para el water cooling,
A proposito porque no vienen vga's con un disipador y adentro nitrogeno liquido ? :P

crow sports.ar

Extreme Level

fililaba

Aquí

entradas: 1939

21:50 29/10/2009

6

Pero las hay con agua, las vaporx son una exelente solucion.
Por cierto hermosa queda asi con el bloque.

Extreme Level

b.lucas

Dentro de un gabinete

entradas: 1736

23:18 29/10/2009

7

che muy linda está.. pero necesitas un gabo bastante espacioso.. porqe en si, la vga ya es bastante grande

Hardcore Extreme Level

moltar

moltar

entradas: 4098

23:52 29/10/2009

8

Ta linda, ensima el disipa parece tener leds que iluminan la marca, queda fachero eso, igual queda boca abajo y nadie lo ve

Pero las hay con agua, las vaporx son una exelente solucion.
Por cierto hermosa queda asi con el bloque.

Las vapor x son un disipador con heatpipes como cualquier otro, que tienen un liquido que se evapora transfiriendo asi la temperatura. Le ponen el nombre vapor x para tirar facha nomas jeje.

Volvere… y en mayor numero.
No one will remember if we were good men or bad. Why we fought, or why we died.
All that matters is that two stood against many. That's what's important!, Conan "The Barbarian".
Extreme Level

Ed ^^

Argentina

entradas: 1630

23:53 29/10/2009

9
Cita Iniciado por b.lucas
Ver Mensaje
che muy linda está.. pero necesitas un gabo bastante espacioso.. porqe en si, la vga ya es bastante grande

Y?? El bloque no ocupa nada de lugar, de echo si no fuese porque la ati te morfa 2 slots por como estan dispuestos los contectores dvi, con ese bloque, la vga quedaria como 1 slot nada mas. Teniendo en cuenta que la 5870 tiene la carcaza bastante mas larga que la placa en si, con esta solucion, ocupas mucho menos espacio

Cita Iniciado por Zomy
Ver Mensaje
Que lindo u.u.
Le tengo unas ganas te rrible al WC.

Hacetelo, es lo mejor