Debe estar conectado para participar
Buscar en los foros:

Uso de Comodín:
*    coincide cualquier número de caracteres
%    coincide exactamente un caracter

Parche 1.5.06 para STALKER Clear Sky con soporte DX 10.1

No hay Etiquetas
Entrada
Hardcore Extreme Level

locoturbina

entradas: 6141

01:53 30/10/2008

1

Parece que el reciente éxito de la serie HD 4800 de ATI está dando sus frutos, no solo por las ventas sinó por la aceptación que, de a poco, va creciendo para con el DX 10.1. El reciente juego Farcry 2 ya cuenta con tal soporte, ahora, es el turno del STALKER mediante un nuevo parche, el 1.5.06 que, entre otras cosas, añade soporte para DX 10.1.

Parche

Fuente: PC-Box

——————————————-

S.T.A.L.K.E.R.: Clear Sky V1.5.06 patch notes:

V1.5.06

Saved games:

1.5.04 and 1.5.05 saved games will be compatible with patch 1.5.06.

Game changes:

- Fixed an error when the wounded guide didnt want to lead the player anywhere.
- Increased the number of items for sell for the trader at the goods market.
- Added the possibility to upgrade SVDm 2 at Freedoms mechanic.
- Fixed game crash upon the attempt to speak with the wounded character.
- Fixed an error, which led to the blocking of the storyline quest completion at Yantar (the door to Sakharovs bunker couldnt be opened).
- Increased the amount of money of the bandits trader.
- Fixed the displacement of the military warehouses on the PDA map.
- Added the possibility to load the last saved game by pressing space bar after the players death.

Render improvements:

- Added DX10.1 support.
- Added MSAA for alpha-tested objects ("alpha-to-coverage" for DX10.0, custom "alpha-to-coverage" for DX10.1 for better performance, native DX10.1 implementation for better quality).
- Added new quality level for sun-shadows (ultra) for better picture quality.
- Added new min/max shadowmap technique (which takes advantage of DX10.1 when available) allows to speed up high quality sunshafts rendering for top video boards and high resolutions.
- Added high quality sunshafts acceleration for DX9 renderer.

Multiplayer:

- Fixed various game crashes of server and client sections.
- Added the detailed servers statistics.
- Changed the saving of the server online-dump (dump is saved to online_dump.ltx).
- Added the changing of keyboard layout by pressing LCtrl +LShift.

Nuevo HotFix de ATi para STALKER, Far Cry 2 y Brother in Arms – Hells Highway.

Hardcore Extreme Level

Zerus

entradas: 4280

09:44 30/10/2008

2

perdonen el off pero para que un parche ahora ?? la mayoria ya se termino el juego y no creo que se lo termine de nuevo para ver los "nuevos" efectos del dx10.1

Extreme Level

aledb12

entradas: 2461

11:58 30/10/2008

3

ahi puse un poco mas de info (espero que no te moleste loco), se ve interesante los cambios y mas al saber que en DX10.1 vas a tener mayor rendimiento.

High End Level

mocho_juan

entradas: 688

13:17 30/10/2008

4
Cita Iniciado por Zerus
Ver Mensaje
perdonen el off pero para que un parche ahora ?? la mayoria ya se termino el juego y no creo que se lo termine de nuevo para ver los "nuevos" efectos del dx10.1

el stalker comun si,, pero el clear sky ni lo empeze todavia… ni creo q lo empiece hasta comprarme una 4850

High End Level

gonks

entradas: 818

15:55 30/10/2008

5

yo no jugue ninguno de los dos, y los tengo en lista de espera con tantos titulos que estan saliendo ultimamente… buenisimo para aprovechar la 4850 XD