Debe estar conectado para participar
Buscar en los foros:

Uso de Comodín:
*    coincide cualquier número de caracteres
%    coincide exactamente un caracter

Nuevo juego de drivers 260.99WHQL para desktop/ions y notebooks/netbooks

No hay Etiquetas
Entrada
Moderador

tux_topo

Villa Crespo, CABA, Argentina

entradas: 8883

18:55 26/10/2010

1

Bueno gentes, acá salieron estos drivers WHQL para todas las plataformas.
Las novedades:

New in Release 260.99

• Increases performance vs. v260.89 drivers in the following PC games: Civilization V (SLI), Fallout 3, Final Fantasy XIV, and Formula 1 Racing (DX11).
  • Adds SLI profiles for the following PC games:
    • Need for Speed: Hot Pursuit
    • Star Wars: The Force Unleashed II
    • Fallout: New Vegas
  • Improves compatibility for Fallout 3: New Vegas with antialiasing enabled.
  • Improves Alt-Tab compatibility for several PC games.

Additional Information

• Installs HD Audio driver to version 1.1.9.0.
  • Includes PhysX System Software to version 9.10.0514.
  • Supports the new GPU-accelerated features in Adobe CS5.
  • Supports GPU-acceleration for smoother online HD videos with Adobe Flash 10.1. Learn more here.
  • Supports the new version of MotionDSP's video enhancement software, vReveal, which adds support for HD output. NVIDIA customers can download a free version of vReveal that supports up to SD output here.
  • Supports DirectCompute with Windows 7 and GeForce 8-series and later GPUs.
  • Supports OpenCL 1.0 (Open Computing Language) for all GeForce 8-series and later GPUs.
  • Supports OpenGL 3.3 for GeForce 8-series and later GPUs.
  • Supports OpenGL 4.1 for GeForce 400 series GPUs.
  • Supports single GPU and NVIDIA SLI technology on DirectX 9, DirectX 10, DirectX 11, and OpenGL, including 3-way SLI, Quad SLI, and SLI support on SLI-certified Intel X58-based motherboards.
  • Supports GPU overclocking and temperature monitoring by installing NVIDIA System Tools software.
  • Users without US English operating systems can select their language and download the International driver here.

Acá los drivers para Win7 x64 de desktop: http://la.nvidia.com/object/win7-win…driver-la.html

Aquí sus contrapartes para notebooks: http://la.nvidia.com/object/notebook…driver-la.html

Yo ya los estoy probando en mis plataformas!!
Saludos!!

signature

High End Level

gonks

entradas: 818

05:16 27/10/2010

2

justo ayer instale los 260.89 para notebook, y me cambiaron radicalmente la forma en la que detecta los monitores… voy a probar este si esta mejorcito xq es un garron en la version anterior

Moderador

tux_topo

Villa Crespo, CABA, Argentina

entradas: 8883

10:27 27/10/2010

3

Yo ya los estube probando, y la verdad que no noté diferencia con los anteriores… pero tampoco tube problemas.
También es cierto que no uso ningún monitor extra…

signature

Midle End Level

Husker

entradas: 234

17:54 27/10/2010

4

Voy a hacer rollback a los 260.89, note bajas de rendimiento en varios juegos, el metro 2033 en particular, y me llama la atencion de que parecio cambiar el perfil de ahorro de energia de la placa, en fein, raro, verdad?

Extreme Level

boo2

no te importa

entradas: 2932

17:59 27/10/2010

5

funcionan de 10